Klachtenregeling – Apotheekhoudende Huisartsenpraktijk Hoepman – EASTEREIN

Welkom op de website van Apotheekhoudende Huisartsenpraktijk Hoepman

Welkom bij Apotheekhoudende huisartsenpraktijk Hoepman. Onze apotheekhoudende huisartsenpraktijk is gecertificeerd, waarmee wij voldoen aan alle kwaliteitseisen. Daarnaast voldoet de praktijk aan de verplichtingen van de privacywet AVG.

Vanaf 1 september wijzigt ons herhaalmedicatiebeleid. Vandaag bestelde medicatie voor 17.00 uur kunt u  over 2 werkdagen na 15.30 uur ophalen.

Apotheekhoudende Huisartsenpraktijk Hoepman
van Eijsingaleane 10 8734 GC EASTEREIN

Klachtenregeling

Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts

Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.