Resultaten patiënttevredenheidsonderzoek – Apotheekhoudende Huisartsenpraktijk Hoepman – EASTEREIN

Welkom op de website van Apotheekhoudende Huisartsenpraktijk Hoepman

Welkom bij Apotheekhoudende huisartsenpraktijk Hoepman. Onze apotheekhoudende huisartsenpraktijk is gecertificeerd, waarmee wij voldoen aan alle kwaliteitseisen. Daarnaast voldoet de praktijk aan de verplichtingen van de privacywet AVG.

Vanaf 1 september wijzigt ons herhaalmedicatiebeleid. Vandaag bestelde medicatie voor 17.00 uur kunt u  over 2 werkdagen na 15.30 uur ophalen.

Wij zijn op zoek naar een naar een huisarts. Interesse? Klik hier

Helaas gaat Joke Jaspers - Dijkstra, praktijkondersteuner, onze praktijk verlaten. Zij wordt per 1 maart 2022 opgevolgd door Marjolein Schaap.

Apotheekhoudende Huisartsenpraktijk Hoepman
van Eijsingaleane 10 8734 GC EASTEREIN

Terug naar overzicht

Resultaten patiënttevredenheidsonderzoek

In 2021 hebben we 420 patiënten benaderd met de vraag een online enquête in te vullen. Maar liefst  44% van deze groep hebben de enquête ingevuld. Hartelijk dank hiervoor.

Gemiddeld gaf u ons een 7.5. Een prachtig resultaat.

Positief bent u over de toegankelijkheid van de huisartsenpraktijk en over onze assistentes die goed en aandachtig luisteren en de tijd voor u nemen. Daarnaast luisterde de huisarts goed naar uw verhaal, hebben ze voldoende tijd voor u en heeft u vertrouwen in de deskundigheid van de huisarts. In de apotheek bent u tevreden over de voldoende voorraad en de uitleg van de werking en mogelijke bijwerkingen van het medicijn.

Minder positief bent u over het gegeven dat een gesprek aan de balie hoorbaar is in de wachtkamer. Daarnaast wenst u een gesprek over de bijwerkingen en het gewenste resultaat van een medicijn.

Wij realiseren ons dat de balie in onze hal niet afgesloten is. We proberen zoveel mogelijk privacy gevoelige gesprekken in een aparte ruimte te voeren. Echter is dit altijd haalbaar, omdat alle ruimtes in gebruik zijn. Heeft u een privacygevoelige vraag? Schroom niet de assistente te vragen het gesprek in een kamer te voeren.

De ontevredenheid over het gesprek over bijwerkingen en resultaat van een medicijn hebben we ter harte genomen. In januari van dit jaar hebben de assistentes een training “tweede uitgifte gesprek” gevolgd, waarbij juist dit onderdeel ter sprake kwam.

Publicatiedatum: 14-02-2022